Anställd inom 11 dagar?

Nu är det så här att jag har satt upp ett datum då jag ska ha ett arbete. Åtminstone ett sommarjobb! Datumet är 18 maj. Hur många tror att det kommer att lyckas? Jag tänker tro det iaf för annars är det ju ingen idé att satsa! =) Har lagt upp en plan nu som jag ska följa. Jag har även lagt upp en plan på att börja träna och måla. Man blir ju så otroligt lat när man inte har några tider att passa eller inte har några "måsten". Och nu har äntligen min lust för att måla dykt upp igen! Det var ett bra tag sen kan jag ju säga. Det är skönt att ha lite planer att följa nu. Har känt mig så grinig och gnällig de senaste dagarna vilket min kära sambo säkert kan intyga flera gånger om. MEEEEN jag vill så gärna få ordning på saker å ting nu, å det tänker jag göra någonting åt! 18 maj! ;)

/Hon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0