Snabbt och säkert!

Tänkte bara skriva ett snabbt inlägg inann jag går och lägger mig. Har jobbat i dag, från 9-18 ungefär, kommer få jobba i morgon oxå, ska vara på jobbet någon gång mellan 7 och 8. Men det bästa med morgon dagen är att "hon" ska på en arbetsintervju! Jag tror stenhårt på att hon får jobbet, brukar vara ganska säker på att förutspå hur saker och ting kommer falla. Dock finns det en liten del i mig som inte är säker, men som sagt, 98% på att hon får det. Fick inte så mycket info av min sambo hur samtalet hade gått när dom ringde till henne idag. Sånt är alltid bra när man ska analysera hur man tror att det kommer att gå.


Jag skrev igår (tror jag det var) om en liten plan på en liten affär. Tror att den blir av, det var om den där auktionssajten. Mer info om det kommer senare...


Måste bara passa på att tacka min underbara (blivand  fru) flickvän för dom uppmuntande orden hon skrev förut idag! Jätte gulligt och fint, mycket uppskattat!


Kan säga att hon är en smart jä*el. och söt! (vilket inte gör det sämre att bo med henne). Får frukost på sängen nästan varje dag, det uppskattar jag verkligen eftersom jag är så morgon trött så det finns inte.


Thats all for now! Hear you 2 mårrow, eller senare idag!

/Han


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0