Nytt jobb!

Ja, idag var jag som sagt på anställningsintervju. På en bilfirma och jag har fått jobb som säljare där nu! Käns som att man kan tjäna mycket pengar ganska snabbt där! Har nästan bara hört dåligt om den bilfirman men det skiter jag i. Jag vill tjäna pengar och är hungrig på att tjäna pengar. Inget som ska kunna hindra mig! Lönen är provisions basread, vilket gör att man kan få in ett par extra slantar. Min förväntan är att tjäna 5´000-10´000 i provision per månad på det jobbet, vilket inte känns så långt borta! Jobbet innebär heller inte så mycket arbete utan kunder ringer direkt till mig och jag visar bilen för den intresserade kunden då det passar bäst. Jag behöver alltså inte finnsa på plats utan "säljer" nästintill per telefon! Jag förväntar att jag kommer att jobba där högst 10h i veckan, så då har jag tid med mina andra projekt också! Något som passar mig utmärkt!

/Han

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0