Nu ska jag också blogga lite!

Hej! Jag ska väl också skriva lite på bloggen! Har tänkt att skriva här ett flertal gånger men det har liksom inte blivit av. En av anledningarna till det är att jag först inte var så förtjust i namnet på vår blogg. Started out with nothing. Det låter lite som om vi inte har någonting alls men vi bor bra (en etta dock), har fina familjer, vänner, varandra och andra bra saker. Nåja, det är väl inte namnet på bloggen som betyder något utan det man skriver i den, eller? =)

"Han" har varit och jobbat idag. På ett extrajobb, om man kan kalla det så, som förhoppningsvis ska bli till ett mer än ett sk extrajobb. Han visar verkligen framfötterna min sambo och jag är jättestolt över honom! Han har ju bland mycket annat en väldigt god arbetsmoral. Han säger aldrig nej till ett arbete och om jag var arbetsgivare så skulle jag anställa honom direkt. Inte för att han är en riktig snygging men för att han verkligen vill arbeta och göra ett bra jobb. Han är duktig min sambo! Någon gång ska vi starta företag. Tillsammans eller egna spelar ingen roll, eller varför inte både och? Tror verkligen att vi skulle kunna arbeta tillsammans. Vi har lite idéer men det gäller ju bara att bestämma sig för något och sen satsa.

/Hon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0