Egen butik?

Jaa, det är nog så, och har tänkt på det förut, att jag vill ha en egen butik någon gång inom en snar framtid! Men just nu känner jag att jag verkligen vill ha en egen butik där jag kan gå och pyssla, ordna, organisera och se till att alt rullar på som det ska. Det behöver inte vara nåt stort, bara det är roligt och att det fungerar bra ekonomiskt och så. Men vad ska jag ha i min butik då? Det måste ju vara nåt jag är intresserad av. Ska nog ta och skriva ner saker som jag är intresserad av och tycker om att göra och sen se vad jag kommer fram till. Ja det ska jag göra nu!

Förresten så har jag kommit på en riktigt bra affärsidé, eller det gjorde jag för många år sedan, men den idén kommer jag inte att avslöja här! Den är SÅÅ bra!!! Men jag vågar inte ge mig in på den idén än.

/Hon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0