Anställningsintervju

Nu sitter jag soffan och har lite dåligt samvete. Jag hade planerat att städa och göra ordning i lägenheten tills min sambo kommer hem, och nu är han hemma. Vill ju också göra någon nytta när han är och jobbar, men i stället har jag pratat i telefon, med världens bästa vän, och tittat runt på youtube. Fast iofs, jag har varit på anställningsintervju idag och det är ju nytta. Ärligt talat så gick det nog inte så bra. Grejjen är den att detta arbete kräver till viss del ganska så mycket tunga lyft vilket förmodligen var anledningen till att hon från första början, väldigt tydligt ,iaktog min kroppsbyggnad. Redan där sjönk självförtroendet till botten. Jag är nämligen inte kraftigt byggd utan tillhör nog katergorin liten och smal. Inte så speciellt muskulös utan rätt klen faktiskt. Under hela intervjun hade jag det i tankarna vilket störde mig lite faktiskt. Sen tog hon en bild på mig också. Jag log väldigt mycket för att åtminstone se trevlig ut! =)
Jag var inte förberedd på att få så mycket frågor kring träning och annan fysisk aktivitet för enligt de bekanta som jobbar/har jobbat där så ska det inte vara så extremt fysiskt krävande som det framgick under intervjun.

OJ! Nu ringer det på dörren! See yah!

/Hon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0