Klippning ikväll?

Ikväll ska jag nog ta å klippa min sambos hår. Det är ett bra spartips! Men då gäller det ju att vara något stadig om handen, om man vill ha det hyffsat snyggt förstås :) Har klippt honom en gång å det blev rätt så bra, inte SÅÅ många hårstrån som stack ut. Jag ska också klippa mig snart, hos en kompis som säger att hon kan klippa mig gratis. Snällt va? Har ju inte klippt mig sen i september. Undrar vad hon säger när jag berättar att jag vill färga det också HAHA! Den riktiga hårfärgen, typ mörkblond, når snart ner till öronen och resten är mörkbrunt! GALET FULT! HAHA! Har aldrig sett så här sluskig ut någonsin! Igår kom jag på en annan galen sak. Har inte ens råd att handla på myrorna just nu. Oj vad jag ska se tillbaks på den här tiden sen när vi har framgångsrika företag! För det skaaaa vi ha! Flera stycken!

Ha det great! Och kommentera nångång!!!! =)

/Hon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0