Arbetslös-värdelös?

I veckan gick jag och min kompis omkring på stan. Då kom jag på att jag inte hade varit på stan sedan typ i julas. JULAS!? Ja det är nog så, att det var så länge sen! Folk tänkte säkert att jag fortfarande trodde att det var jul för jag har bara en vinterjacka och alla andra gick omkring i vårkläder. HAHA! Äsch, jackan är ju snygg! Men vårskor har jag iaf! De har hängt med i tre år nu och är inte ens trasiga, även fast jag har använt dem då å då under vintern också. Svinbra för att ha kostat omkring 200kr. Haha vad fattigt det låter! Från högskolestudent till arbetslös. Dumma lågkonjuktur, ska allt överlista den.

Nä nu ska jag kolla in lite bloggar!

/Hon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0